Legyen az ételed az életed !

Diétás,egészséges étel,lemondás nélkül.

Szombati reggeli : tepsis tojásos kenyér.

2015. október 31. 09:24 - The Hamster

Ezt az ételt a lustaságom teremtette az étrendünkbe, amikor egy hétvégi reggelen nem volt kedvem sem az olajszaghoz, sem a tűzhely melletti ácsorgáshoz. Gondoltam egyet, felütöttem négy tojást, jól megmártottam benne a 4 szelet kenyeret (búzacsíra kenyeret használunk szinte mindig, de ezzel egy későbbi posztban külön foglalkozunk majd) és egy sütőpapírral bélelt kisméretű tepsibe tettem őket, a maradék tojást pedig rálocsoltam. Egy nagy marék trappista sajtot a tetejére szórtam és már ment is a sütőbe, 10-15 perc múlva pedig kész is a reggeli, ebből két ember jól is lakik, íme az eredmény (ez ma reggel készült) :

bundikenyer.JPG

Persze a recept alakítható is, csak a fantázia szab határokat neki, a kenyérre tehetünk sonkát vagy egy kis kolbászt, de azért arra érdemes figyelni, hogy ne együk meg reggelire a napi kalória mennyiséget :-) A sülés ideje alatt pedig készíthetünk hozzá salátát és egy jó bögre teát. Jó étvágyat hozzá !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jofogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr418038428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása